Pakka og klar

20131024-072051.jpg

Eg er så heldig at eg skal få representere norske bokbloggarar på eit seminar om ungdomslitteratur ved Lunds Universitet i morgon. Seminaret, som er i regi av ubok.no, skal vere oppstarten på eit kreativt nettverk for digital litteraturformidling for ungdom i Norden.

Eg gleder meg veldig til å reise og har utvida programmet med eit treff med Ingrid, ein svensk bokbloggar og eit gammalt bloggbekjentskap som eg har fulgt i mange år. Nå ser eg både fram til å møte nye mennesker og ikkje minst å få inspirasjon og påfyll og forhåpentlegvis kunne vere med å inspirere andre, på seminaret på fredag. Eg er full av forventning!

Med meg i sekken har eg lesebrettet med The Handmaids Tale av Margaret Atwood og A Tale for the Time Being av Ruth Ozeki, begge bøker som eg håper og få lese ferdig, i tillegg til over 60 andre  bøker, mellom anna mellom anna Bleeding Edge av Thomas Pynchon (som eg ennå ikkje har lese noko av, men som eg er veldig nysgjerrig på) og The Krauss Project av Jonathan Franzen. I går kom òg Bokvennen i posten og eg er ikkje ferdig med siste nummer av Vagant, som kom forrige veke. Så eg er sikker på at eg ikkje går tom for lesestoff undervegs. Nå kan eg begynne å pakke klede og toalettsaker.

8 comments

  1. Hurra for det! Jeg gleder meg til vi får en smakebit fra turen. Det kommer sikkert til å bli spennende 🙂 Det er enda godt du har tatt med deg lesebrettet, ellers så hadde det ikke vært mye plass igjen til klær med over 60 bøker i bagasjen 😉

    God tur! Jeg håper seminaret blir vellykket og at møte med din bloggvenn blir hyggelig(kan ikke skjønne noe annet, for selv om bokbloggere ikke er en homogengruppe later de fleste til å være hyggelige folk).

    • Haha, det fins med lesebrett er jo at ein ikkje treng velje og tenke på bagasjeplass, men faktisk kan dra med seg 60 bøker. Utan det ville eg jo måtte planlegge ( 😮 ) kva eg skulle lese dette døgnet,før eg drog.

  2. Da er det bare å vente på referat! Håper du får en trivelig tur og at du får utbytte av seminaret 🙂 Alltid spennende å treffe blogg-venner.

Legg igjen ein kommentar

