Bokhyllelesing 2: Afrika

Denne veka reiser eg til Nigeria på 60-talet med den unge fattige gutten Ugwu som blir inkludert i ei gruppe fritenkande akademikarar, som har ein draum om Biafra. Ein velskriven roman om einskildskjebnar midt i eit stort politisk spel. En halv gul sol er ei sterk bok og eg gleder meg til å lese ho ferdig i helga.

20140321-072703.jpg

En halv gul sol har eg hatt ståande i bokhylla sidan ho kom ut på norsk i 2007. Eg har lenge tenkt at eg skal lese noko av den prisvinnande, nigerianske forfattaren Chimamanda Adiche. Derfor var valet enkelt, då eg skulle plukke ut ei bokhyllebok frå Afrika.

Er du i gang med ei afrikansk bok, til andre etappe i Bokhyllelesinga? Legg igjen lenke i kommentarfeltet, så skal eg presentere deg i oppsamlingsinnlegget på søndag.

Og vil du sjå oversikta over kven som har meldt seg på, eller slenge deg med i siste liten, kan du sjå her.

Ha ei god Afrika-lese-helg!

28 comments

  1. Selv befinner jeg meg i Nigeria på 1920tallet, i skjæringspunktet mellom nytt og gammelt. Jeg har kommet til side 40 i Chinua Achebes Arrow of God, og det er så langt veldig bra – men også ganske tungt. Er redd jeg ikke kommer til å bli ferdig i løpet av helga, men jeg gleder meg til å lese resten av omtalene.

    • Eg er og redd eg ikkje blir ferdig i tide, men eg blir ferdig for dette er ei god bok!

      Arrow of God har eg og lyst til å lese, eg håper du skriv om ho, uansett om du blir sein eller ikkje.

  2. æhhh, er det denne uka??
    Jeg skulle jo være med, med soyinkabok. Har satt meg fast i alt for lange (dog veldige gode) bøker denne måneden, så nå spørges det bare om jeg har nok disiplin til å lese boka senere i måneden. Yrkeslesing er svært stressfylt -)

  3. Jeg hadde egentlig tenkt til å lese Lessing, av total mangel på Afrikabøker. (I alle fall en Afrikaforfatter, nesten.) Men nå i siste øyeblikk ser det ut til at det blir Jules Verne i steden, “Jorden rundt på 80 dager” foregår jo delvis i Afrika. Hvis det er godkjent? Åja, også ligger jeg etter skjema, jeg også, så jeg er nok ikke i mål før en gang til uka. Beklager!

  4. Jeg svikter aldri! Leste Trekket mot Nord av Tayeb Salih ut allerede på torsdag, men selv om det var en bra bok så var det vanskelig å si noe fornuftig om den. Kort oppsummert så kan man vel si at de drikker, puler og myrder sør i Sudan også. Og så burde jeg vel si noe smarte ting om postkolonisme, men nei.

    På engelsk: http://booksandmonika.blogspot.com/2014/03/fourteen.html

    Jeg liker at du liker Chimamanda!

    • Den har eg og i bokhylla mi.

      Ja, eg liker Chimamanda! Så godt at eg har vore utålmodig fordi eg må sove og jobbe og sånt, innimellom lesinga. Men nå skal eg snike meg til eit par lesetimar før ungen kjem heim frå barnehagen.

  5. Sidan det er så mange (meg inkludert) som er bak skjema med lesinga og blogginga denne runden, drøyer eg det fram mot slutten av veka med å lage oversiktsinnlegg over Afrika-bøkene.

  6. Eg innser at eg har vald ei litt for lang bok, men eg håper framleis å få lese ho ferdig i løpet av helga. Ho er god då, bare litt lang.

  7. Jeg innrømmer brutalt og nakent at min bokhyllesirkellesing er helt på hælene.. Jeg har flyttet, sitter og sover mellom pappesker, har vært syk denne uke osv.. Og jeg holder på med bok fra første runde; Prost Gotwin fortsatt.. nå på lydbok, da jeg egentlig avbrøt papirboka.. Men lydboka blir jeg ferdig med etterhvert, og da har jeg lydbok nr to, fra Afrika.. Tror jeg må starte med den planlagte russeren i runde tre i god tid, veldig god tid… (når jeg bare har fått bøkene ut av kassene) God helg!

Legg igjen ein kommentar