Det folk vil ha?

Det er på sin plass å hente fram dette innlegget igjen. Nok ein gong er innboksen min full av Nesbø-spam, som om dette er den einaste forfattaren som gir ut bok i år. Det er nok nå, Aschehoug.

mellom linjene

Kjære De Norske Bokklubbene, Bokkilden, Ark, Norli, Platekompaniet og Aschehoug. Eg vil ikkje forhåndsbestille den nyaste boka til Nesbø! Nå har de sendt meg epostar med tilbod om å vere blant dei 10.000 som får lese boka før alle andre, fleire gonger i veka sidan januar. Dersom eg ønska å forhåndsbestille boka portofritt med heile 12,5% rabatt på fastpris, ville eg slått til på tilbodet i eit av dei 82 “nyheitsbreva” de har sendt ut i løpet av våren! For eg kjøper norske bøker. Eg kjøper til og med innbundne norske bøker i fastprisperioden, dersom eg har lyst til å lese dei. Det er riktignok litt bittert å kjøpe nye norske bøker i fastprisperioden, som eg ikkje rekk å lese før mai året etter, slik det er tilfelle med Monstermenneske i år og Det dyrebare i fjor. Men eg er interessert i å lese…

View original post 1,585 more words

7 comments

  1. Ja, det har blitt mye Nesbø i innboksen min også den siste tiden og fra Ashehoug får jeg for sikkerhets skyld dobbelt opp med eposter! 😀 Jeg for min del har ikke lest en eneste ord av Nesbø, nei, nå lyver jeg- den ene hørte jeg som lydbok her i fjor en gang ( Mere blod eller noe?) og jeg føler ikke noe behov for å lese mer for å si det sånn!

    • Eg har lese alle Hole-bøkene og dei tidlege er gode, men dei taper seg med åra. Likevel, det er den einsretta marknadsføringa som er heilt bak mål!

  2. Hehe! Har lekt med tanken på et sinna-innlegg selv, men jeg blir helt utmattet bare ved tanken. Takk for at du orker si i fra! Det er mye verden trenger, men jeg tror ikke enda en Harry Hole-bok er blant disse tingene.

    • Eg har tross alt bare resirkulert det eg skreiv sist. Begynte å tenke på å skrive eit sinna-innlegg sjølv, så kom eg på at eg har gjort det før.

  3. Eg har forhåndsbestillt den nye boka i bokhandelen, men har ikkje fått alle disse mailene. Eg er samd i at den aggressive marknadsføringa kan føre til at færre les bøkene for makan til mails som du har fått har eg ikkje vore borti 🙂

Legg igjen ein kommentar

