Apropos maisalg…

For deg som skulle vere i tvil om du treng bøker på maisalget, kan du bruke følgjande skjema:

Apropos maisalg...

Ved hjelp av dette skjemaet, fann eg ut at eg trengde nokre nye bøker. Derfor har eg fått ein pakke med fjorårsbøkene Sirkelen av Mats Strandberg og Sara B. Elfgren, Hjem til meg av Trude Marstein og Udødelighetens eliksir av Gabi Gleichmann til ein fin pris, i tillegg bestilde eg første nummeret av Granta og Da duene forsvant av Sofi Oksanen som ikkje var på sal. Så nå har eg litt å kose meg med framover.

8 comments

  1. Hehe…den er artig denne! Foreløpig har jeg klart å la være å bestille nye bøker denne måneden her,men det er lenge igjen av måneden ennå. Forrige måned kjøpte jeg to bøker av Oksanen,er spent på om det er bøker for meg. En fin bunke med mye godt lesestoff du har der:)

    • Oksanen er ein av mine favorittforfattar! Eg har lese dei tre første bøkene og eg liker henne veldig godt. Så eg har høge forventningar til Da duene forsvant, sjølv om kritikkane ikkje har vore udelt positive så langt.

  2. Med et slikt genialt skjema er jeg bare forundret over at det ikke ble flere bøker på deg. Jeg kjøpte senest i går følgende helt uten noe skjema: Risa: ‘Maskineriet. Listene.’ , Vargas Llosa: ‘Det grønne huset’. Le Clezio: ‘Sultens refreng’ og Sundstøl: ‘Minnesotatrilogien.’ De tre første var nedsatt til ca halv pris, i tillegg fikk en tre for to, slik at de til sammen kostet meg 300. Den siste endte jeg opp med fordi jeg vurderte å kjøpe de to første bindene til nedsatt pris (79) pr bok, men så sjekket jeg pockethyllen og fant denne samleutgaven til 149! Det er mao ikke alltid billigst det som er på salg!!

    • Det kan du seie. Eg har planer om å gå innom ein fysisk bokhandel ein av dei nærmaste dagane for å sjå etter fleire godbitar, men det var dette eg fann i nettbutikken. Nedsett pris og tre for to gir jo endå fleire grunnar til å kjøpe bøker! Du har rett i at pocket gjerne er billegare enn innbunden på salg.

Legg igjen ein kommentar

