2. desember: Stein Mehren

adventskalender_03_1

Det er advent og eg har lyst til å lage ein litterær adventskalender i år. Kvar dag, fram til 24. desember, vil eg presentere ein forfattar, ein kort tekst eller eit sitat som kanskje kan vere av interesse for fleire enn meg.

Stein Mehren (f. 1935) er for meg diktaren bak ei rekke store, modernistiske kjærleiksdikt. Han skriv om dei store tema, om liv og død, om kjærleik og om identitet, slik som i dagens dikt:

Vi er innesperret i oss selv
men noen kastet kjærligheten inn til oss
så vi kan se vår ensomhet
med en annens blikk: hei, sier vi
Her er jeg. Fødselsmerket. Klar.
Se meg, husk meg, elsk meg ferdig.Livet er for stort til å bæres alene
Vi må dele det med noen. Med lengsler
som dragsug etter dager og netter
griper vi hverandre
som om det er mulig å dele et liv
Et liv like udelelig som døden.

One comment

Legg igjen ein kommentar

