Pushwagner

Hermina (Hermina Says) skreiv i helga om Even Benestad sin Pushwagner-dokumentar, som blei sendt på SVT på fredag. Dessverre får ikkje vi nordmenn streame denne, utføre Sverige, men etter å ha sett det vesle klippet over kor kunstnaren regisserer regissøren, fekk eg veldig lyst til å få tak i denne filmen. I mi leiting etter filmen, fann eg denne dokumentaren på NRK sine nettsider, eit Safari spesial om Pushwagner. Her står vennskapet mellom kunstnaren og Axel Jensen sentralt og han fortel om korleis forfattarvennen fungerte som ein katalysator for teikninga hans.

Teikningane til Pushwagner fascinerer meg. Du kan sjå fleire av dei på heimesida hans. Dei har ein detaljrikdom som er heilt spesiell. NRK-dokumentaren inneheld ei rekke av desse teikningane, saman med ei sterk forteljing om eit unikt vennskap og om mannen som står i fare for å miste livsverket sitt, eller “sine mentale barn”, som han kallar teikningane sine. “Saken er å forstå at du ikke har noe å leve av, og gjøre noe utav det”, seier den dresskledde mannen med solbriller og kvite hanskar, før han dansar nedover gata.

Nå har eg laga ein kopp te og funne fram den korte romanen Epp frå bokhylla, skriven av Axel Jensen og illustrert av Pushwagner. Eg trur dette skal bli ein fin lesekveld.

4 comments

  1. Jeg så faktisk litt av den dokumentaren på SVT og den var veldig fascinerende – på lik linje med mannen selv. Jeg gikk meg nærmest på Pushwagner for et års tid siden her i Oslo en mørk høstkveld. Da ble jeg litt starstrucked, faktisk.. 🙂

    Og så gleder jeg meg til å høre hva du syns om Evig søndag du også!

  2. Heisann!

    jeg jobber i Indie Film, som har produsert filmen, og syns det er gøy at du har blitt interessert i Pushwagner og filmen. Vi er jo veldig stolte av den 🙂

    Ville bare tiåse om at “Pushwagner” kommer på NRK2 torsdag 27 sept. klokka 22.30, så da kan du se tv-versjonen av filmen til Benestad og Hanssen, eller så kan man kjøpe filmen på Platekompaniet eller webshopen vår på indiefilm.no.

    Og Evig Søndag er det bare å se fram til!

    Beste hilsen,
    Karianne

Legg igjen ein kommentar

